Met digitale ideeën kunt u uzelf innovatief presenteren op de beurs. Gebruik virtual reality of augmented reality om uw producten eens op een andere manier te presenteren. De technologie zal gegarandeerd een groot aantal potentiële klanten bekoren.
Laat beursbezoekers uw producten eens middels augmented reality in uw beursstand plaatsen. Of maak via virtual reality een virtuele sprong in een hotelkamer van uw hotelketen. Op gamingbeurzen bijvoorbeeld maken deze twee technologieën al langer deel uit van het beursprogramma.
Virtual reality en augmented reality zijn niet geschikt voor uw producten? Er is een simpelere manier - kies ervoor om sociale media of uw online webshop in de stand te integreren. Met tablets kunt u klanten interactief in de stand uitnodigen. Hiermee trekt u extra bezoekers, verlengt u de verblijfsduur in uw stand en presenteert u uzelf ook digitaal.
Laat beursbezoekers uw producten eens middels augmented reality in uw beursstand plaatsen. Of maak via virtual reality een virtuele sprong in een hotelkamer van uw hotelketen. Op gamingbeurzen bijvoorbeeld maken deze twee technologieën al langer deel uit van het beursprogramma.
Virtual reality en augmented reality zijn niet geschikt voor uw producten? Er is een simpelere manier - kies ervoor om sociale media of uw online webshop in de stand te integreren. Met tablets kunt u klanten interactief in de stand uitnodigen. Hiermee trekt u extra bezoekers, verlengt u de verblijfsduur in uw stand en presenteert u uzelf ook digitaal.
Ideeën voor het gebruik van tablets in de beursstand:
- ontdek online vacatures
- bestellingen in de webshop
- softwareoplossingen en apps uitproberen
- acties op social media
- configuratie van producten
- enquêtes of prijsvragen