Het reguleren en beheren van klanten en wachtrijen kan vaak moeilijk zijn. Om dit ​​ordelijk te laten verlopen en een goede service te blijven garanderen, worden ticketsystemen gebruikt. Op deze manier hebben uw medewerkers de mogelijkheid de klantenstroom te beheersen en kunnen een plotselinge toename van bezoekers optimaal reguleren en organiseren.

De verschillende dispensers zijn niet alleen gemakkelijk in hun bediening, maar geven ook een goed overzicht. Door een weergave op het display of beeldscherm kunnen klanten inschatten wanneer het hun beurt is. Het klantbeheersysteem is niet alleen gericht op het structureren van wachtrijen, het kan ook de toegang tot bepaalde gebieden of ruimtes voor u reguleren.

Kies voor een ticketsysteem om uw klantenbestand en medewerkers onnodige stress te besparen. Zorg voor orde en structuur in stressvolle of bijzondere situaties.

Meer lezen »

Efficiënt beheer van klantbezoeken

Bij heropeningen of speciale kortingsacties ontstaat er vaak een grote rush van klanten en passanten. Maar ook los van dit soort bijzondere dagen zijn er situaties waarin u deze klantenstroom graag wilt sturen. Daar zijn meerdere aanwijsbare redenen voor:

Bij toenemende drukte voelen klanten zich meestal gestrest en wordt de koopsfeer negatief beïnvloed. Medewerkers hebben vaak niet voldoende overzicht meer. Het assortiment kan daarom ook niet naar volle tevredenheid worden gepresenteerd, aangezien voortdurend klanten geholpen moeten worden of dat er alleen maar kassa moet worden gedraaid. Minimale afstanden en een bepaalde hygiënische norm kunnen dan vaak niet meer gegarandeerd worden.

Bovenstaande scenario's zorgen voor stress en wanorde. Dit leidt dan weer tot prikkelbare werknemers, ontevreden klanten en rommelige winkels en wachtruimtes. Dit kan door gestructureerd klantverkeer en een efficiënte aansturing voorkomen worden. Het is belangrijk om in zulke situaties klanten te reguleren.

Door het structureren van klantverkeer wordt er orde geschept bij medewerkers en bezoekers. Wachttijden kunnen gereduceerd worden door een nummer te verstrekken voor elke bezoeker en/of deze middels een beeldscherm weer te geven. Tegelijkertijd kunnen medewerkers het bezoek effectief aansturen.

De ticketdispenser wordt centraal bij de ingang geplaatst. De klant trekt vervolgens een overeenkomstig nummer of ticket. Hij ziet meestal direct welk nummer er op dat moment aan de beurt is en kan vervolgens inschatten hoe lang de wachttijd zal zijn. Het personeel bedient het systeem om de volgende klant te laten weten dat het zijn beurt is. Prettig en effectief voor beide partijen.
 

Voor verschillende toepassingsgebieden

De producten in deze categorie worden gekenmerkt door hun veelzijdigheid en mobiliteit. Door het lage gewicht en de snelle opbouw zijn deze kaartjesautomaten spontaan inzetbaar. Dit betekent dat dit hulpmiddel voor direct klantbeheer ingezet kan worden voor specifieke dagen of actiedagen en vervolgens weer veilig opgeborgen kan worden.

Dankzij de hoge toegevoegde waarde van deze ticketautomaten zijn ze ook langdurig zinvol inzetbaar. Op deze manier kan een dispenser permanent zorgen voor helderheid en duidelijkheid in wachtruimtes. Dit item is zo gemakkelijk inzetbaar dat verdere uitleg niet nodig is. U heeft de ticketdispenser amper opgesteld of de eerste mensen zullen al een nummer of een kaartje trekken.

Voor nadere uitleg en betere klantenbinding zijn beeldschermen of posterstandaards erg geschikt. Beeldschermen zijn ideaal om naast de standaard informatie ook reclamemedia weer te geven. Tijdens het wachten kan de klant via de digitale display vermaakt en onderhouden worden met extra informatie of advertenties. Daarnaast kan de tijd worden gebruikt om klanten effectief met reclame te confronteren.
Menu sluiten

Toon producten
VKF Renzel gebruikt cookies om haar website gebruiksvriendelijker en persoonlijker te maken. Door gebruik te maken van deze site of door op ”OK” te klikken, geeft u toestemming voor het gebruik van cookies. Klik hier om cookies te weigeren.

Contact

Live-Chat


Vragen? Start een chat.

Service hotline


+31 (0) 315 65 99 99

ma-do: 08:00 - 17:00 uur
vrij: 08:00 - 16:30 uur

E-Mail


Neem nu contact met ons op

verkoop@vkf-renzel.nl

Naar het contactformulier »

WhatsApp


VKF Renzel NL

WhatsApp actief op werkdagen
van 09:00 - 16:00 uur

Waarschuwing!

Het spijt ons, maar uw huidige browser wordt niet ondersteund ...

VKF Renzel B.V.
Naar boven