Digitale reclamedisplays en -standaards ontdekken
meer aandacht
bereik uw doelgroep nog sneller en effectiever
digitaal reclame maken
adverteren met de tijd mee
talloze toepassingen
van multimedia op de POS, in de beursstand en meer
Voordelen digitale reclamedisplays
- centrale aansturing van de content
- extra info via video of afbeeldingen
- mogelijke interactie via touchpanels
- snellere uitwisseling van informatie
- entertainment op hoog niveau door gebruik van multimedia
Digitale reclamedisplays voor binnen en buiten
Digitale reclamedisplays bieden de mogelijkheid flexibel reclame te maken via verschillende bestandsformaten. Productvideo's, presentaties of diavoorstellingen kunnen eenvoudig worden afgespeeld via de displays. De content kan middels een USB-stick of SD-kaart op de digitale infoborden worden ingeladen. De displays functioneren als Digital Signage, reclamezuil of etalagedisplay.Dankzij het compacte design hebben onze narrowcasting oplossingen een groot beeldschermdiagonaal van maar liefst 43 inch. Eigen video's en afbeeldingen kunnen in het betreffende afspeelformaat worden gemaakt. Een grote keuze aan connectiviteit geeft u veel opties bij het gebruiken van reclamedisplays.
Daarnaast bent u vrij om te kiezen of u in- of outdoor wilt adverteren middels de reclamedisplays.
Digitale stoepborden zijn bijzonder geschikt voor outdoorgebruik. Deze zijn dankzij hun wielen snel buiten te plaatsen. Eenmaal opgezet, kunt u een breed publiek bereiken met uw digitale reclame-uitingen. Uw boodschap wordt staand gepresenteerd met een optimale leesbaarheid.
Digitale reclamedisplays: bewegende reclame
Deze Digitale Signage oplossingen hebben een aantrekkelijke reclameruimtes. U kunt adverteren over de gehele diagonaal van het beeldscherm. Tegelijkertijd kunnen de reclamedisplays snel en eenvoudig worden opgesteld. Met een hoge helderheid kunt u uw reclamemedia binnen of buiten met de beste zichtbaarheid weergeven.Geplaatst in een verkoopzone kunnen producten en diensten op een geheel nieuwe manier worden geadverteerd. U kunt in één keer veel meer informatie adverteren en dit over de display laten scrollen. Vooral iinteressant bij of in entrees van openbare gebouwen of scholen. U kunt bijvoorbeeld verwijzen naar het gebruik van de online identiteitskaart, evenementen in de stad of gewijzigde openingstijden.
Maak hele programma's afgewisseld met advertenties die keer op keer opnieuw worden afgespeeld. Zo kunt u met één display een breder publiek bereiken met verschillende weergaven. Mogelijkerwijs had u hiervoor eerder meerdere reclamedisplays nodig gehad. Daarnaast kan de content perfect verdeeld worden over verschillende afdelingen of campagnes.
Op een universiteit kan bijvoorbeeld 'the international office', de studentenraad of het secretariaat gebruik maken van een mobiele reclamedisplay. Net als voorheen is alleen reclame in het juiste formaat een vereiste. Men kan te allen tijde zelf beslissen of er wordt geadverteerd met een foto of een video. De ervaring leert dat gebruikers goed en snel overweg kunnen met het Android besturingssysteem van deze displays.
Reclame maken in het juiste formaat
Zoals hierboven al beschreven, is een belangrijk voordeel van digitaal reclame maken dat u in verschillende formaten kunt presenteren. Beweging wordt door het menselijk oog feilloos geregistreerd. De content wordt beter waargenomen en onthouden door de bewegende beelden en de helderheid van de displays. U profiteert van een grotere attractiviteit voor uw producten en diensten.Een aantal van de Digital Signage oplossingen in ons assortiment hebben ook een geluidsbox. Door geluid of muziek bij de beelden af te spelen, spreekt u potentiële kopers nog intensiever aan. Geluid, muziek of gesprekken ondersteunen de storytelling van uw reclame. Dit zal klanten sneller verleiden om te stoppen en de informatie en inhoud van wat dichterbij te bekijken.
Uitgerust met een touchscreen nodigen Digital Signage displays uit tot interactie. Zo gaan potentiële klanten intensiever met uw producten en informatie om. Benut het potentieel van digitale reclamedisplays met touchscreen voor uw eigen verkoopbevordering.

Flexibel reclame maken met digitale reclamedisplays
De digitale reclamedisplays bieden u een hoge mate van flexibiliteit en u kunt ze gebruiken precies zoals u dat wilt. Afhankelijk van het model kunnen ze flexibel binnen of buiten worden ingezet. Daarnaast heeft u, zoals hierboven al beschreven, een breed scala aan mogelijkheden bij het kiezen van het juiste reclameformaat. U kunt adverteren met verschillende media en multimedia.Hier komt bij dat digitale stoepborden overal zijn neer te zetten. De displays scoren met hun hoogwaardige en eenvoudige vormgeving. Ze zijn perfect als onderdeel van uw winkel- of kantooruitrusting. Ze kunnen zowel voor interne of externe communicatie worden ingezet.
U kunt ze echt overal aantreffen, niet alleen op de POS. Dankzij de geïntegreerde wielen en het lage eigen gewicht zijn de reclamedisplays geschikt voor mobiel gebruik. Ook op beurzen of evenementen kunt u met de displays uw onderneming blijvend onder de aandacht brengen.

Op het verkooppunt kunnen de displays aan één of beide zijden installatie-instructies of uitleg geven via productvideo's. Bij voorkeur gebruik je hiervoor displays die aan beide zijden afspeelbaar zijn of u combineert twee displays met elkaar. Kies voor onze reclamedisplays om innovatief, multimediaal en duurzaam te adverteren. Ontdek nu het potentieel van digitale reclame voor uw eigen informatie of campagnes.
Wij adviseren u graag!