Bestellen in onze webshop

U kunt op verschillende manieren artikelen bij ons in de webshop bestellen: op artikelniveau of direct bestellen.


Bestellen op artikelniveau

Wanneer u in onze webshop het artikel gevonden heeft, dan kunt u deze meteen in het winkelmandje plaatsen.
Klik hiervoor aan de rechterzijde van de pagina op de blauwgroene knop met [In het winkelmandje].
Vervolgens heeft u de keuze om verder te winkelen of om meteen [Naar de kassa] te gaan.

Direct bestellen
Indien u het artikelnummer weet (uit onze catalogus of uit een vorige bestelling) dan kunt u ook [Direct bestellen]. Bij het klikken op de gelijknamige link in de menubalk rechtsboven, komt u op een pagina met een lege bestellijst. Na het invullen van de artikelnummers en aantallen in deze lijst kunt u de [Artikelen plaatsen in het winkelmandje].
Vervolgens heeft u de keuze om verder te winkelen of om meteen [Naar de kassa] te gaan.

 

Account


Account aanmaken

Wilt u iets online bestellen en u bent een nieuwe klant? Dan kunt u simpel en snel online een account aanmaken.
Bent u al wél klant, maar u wilt nu voor het eerst online bestellen? Ook dan maakt u simpel uw eigen account aan.
 
Voordelen van een account
Wanneer u een account bij ons heeft, dan kunt u altijd snel en overzichtelijk uw gegevens inzien en/of wijzigen. Ook bevat uw account een bestelgeschiedenis waarin u uw voorgaande bestellingen terug kunt zien. Daarnaast hoeft u niet steeds het afleveradres / factuuradres per bestelling opnieuw in te voeren. Tevens is er een functie waarin u producten kunt opslaan in een verlanglijstje en bewaren voor evt. toekomstige bestellingen. Deze artikelen zijn dus altijd snel en eenvoudig terug te vinden in uw account.
 
Stap voor stap een account maken
U klikt rechts naast de zoekbalk op [Inloggen] en vervolgens onderaan in het menu, dat verschijnt, op de knop [Nu registreren] of klik eenvoudig op deze link: nieuw account aanmaken.
Als alternatief kunt u ook bestellen zonder registratie. U maakt dan gebruik van een gastaccount. Echter heeft u dan niet de voordelen die behoren bij een geregistreerd account.



Aan- en afmelden


Aanmelden

U kunt zich gemakkelijk en snel aanmelden via [Inloggen] bovenaan de pagina, rechts naast de zoekbalk.
U kunt zich ook aanmelden tijdens het invoeren van uw online bestelling of klik op deze link: nu inloggen.

Afmelden

Klik daarvoor rechts naast de zoekbalk op [Mijn account] (hier stond eerst Inloggen) en vervolgens op [Afmelden].
Of klik op deze link: nu uitloggen.

 

Inloggegevens


Wachtwoord vergeten

Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u makkelijk en snel een nieuw wachtwoord aanvragen.
Ga naar [Inloggen] rechts naast de zoekbalk en klik op de knop [Inloggen], vervolgens op [Wachtwoord vergeten?] .
Of klik hier op: wachtwoord vergeten »
Vul uw e-mailadres in en klik op de knop [wachtwoord wijzigen]. U ontvangt een automatische email met een link.
Klik op deze link en u kunt direct een nieuw wachtwoord aanmaken. Houd er rekening mee dat de link maar tot zes uur na het verzoek geldig is. Na het invoeren van een nieuw wachtwoord, wordt u direct aangemeld.
 
E-mailadres vergeten
Mocht u uw e-mailadres vergeten dan zijn er de volgende mogelijkheden:
• Weet u niet meer zeker of u wel een account heeft, dan kunt u proberen een nieuwe aan te maken met uw e-mailadres.
Mocht uw e-mailadres bij ons al geregistreerd staan, dan krijgt u vanzelf een bericht in beeld te zien dat uw e-mailadres al in gebruik is. Mocht u geen bericht krijgen, dan kunt u rustig verder gaan met het aanmaken van een nieuw account.
• Als u uw e-mailadres niet meer weet, dan kunt u ons altijd een mail sturen (verkoop@vkf-renzel.nl).
Wij sturen u dan, indien bij ons bekend, uw gebruikersnaam (e-mailadres) toe. Wachtwoorden zijn bij ons uiteraard niet bekend en kunnen wij u derhalve ook niet toesturen.


 

Wijzigingen doorvoeren


Wachtwoord veranderen
Het wachtwoord van uw account kunt u wijzigen onder [Mijn account]. Klik links in het menu op [Wachtwoord wijzigen].
U kunt ook hier klikken op: wachtwoord wijzigen.

E-mailadres wijzigen
Het e-mailadres van uw account kunt u wijzigen onder [Mijn account]. Klik vervolgens links in het menu op [Factuuradres].
Het e-mailadres dat hier vermeld wordt is uw huidige e-mailadres.
 
Toevoegen, wijzigen en verwijderen adressen
U kunt ook uw factuur- en afleveradressen wijzigen in [Mijn account]. Klik vervolgens links in het menu op [Factuuradres] of op [Afleveradres]. U kunt hier uw factuuradres wijzigen of afleveradressen toevoegen.


 

Bestelgeschiedenis

U kunt uw voorgaande bestellingen bekijken onder 'Bestelgeschiedenis'. U kunt de bestelgeschiedenis vinden onder [Mijn account]. Klik vervolgens links in het menu op [Bestelgeschiedenis]. Of klik op deze link: bestelgeschiedenis.


 

Verlanglijstje

Interessante artikelen kunt u opslaan in uw eigen 'verlanglijstje'. U voegt een artikel eenvoudig toe door hiervoor op de pagina van het artikel op de picto van de 'punaise' te klikken. U kunt uw 'verlanglijstje' vinden onder [Verlanglijstje] rechts naast [Mijn account] of klik op [Mijn account] en vervolgens links in het menu op [Mijn verlanglijstje]. Of bekijk hier uw: verlanglijstje.

U kunt artikelen ook weer verwijderen uit uw 'verlanglijstje' door onderaan op de knop [wissen] te klikken. U kunt deze artikelen ook eenvoudig toevoegen aan uw 'winkelmandje'.
 


Informatie over levertijden

Bij de meeste artikelen worden levertijden vermeld. Deze levertijden geven u een indicatie over de duur van een levering.
Deze zijn gebaseerd op leveringen uit het verleden. Dit geeft dus niet de levertijd aan op het moment van aankoop.
In de officiële opdrachtbevestiging wordt een verzendweek vermeld. Dit betreft dan de officiële gecontroleerde verzendweek.
Alleen werkdagen tellen mee als leverdag (ma t/m vrij). Weekenden en feestdagen worden buiten beschouwing gelaten.
 
Uw bestelde artikelen worden altijd in één zending geleverd. Optioneel kunnen wij weliswaar een deellevering realiseren,
maar dit zal extra kosten met zich meebrengen. Vraag ons naar de mogelijkheden.

De uiteindelijke levertijd van uw bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd.
Menu sluiten

Toon producten
VKF Renzel gebruikt cookies om haar website gebruiksvriendelijker en persoonlijker te maken. Door gebruik te maken van deze site of door op ”OK” te klikken, geeft u toestemming voor het gebruik van cookies. Klik hier om cookies te weigeren.

Contact

Live-Chat


Vragen? Start een chat.

Service hotline


+31 (0) 315 65 99 99

ma-do: 08:00 - 17:00 uur
vrij: 08:00 - 16:30 uur

E-Mail


Neem nu contact met ons op

verkoop@vkf-renzel.nl

Naar het contactformulier »

WhatsApp


VKF Renzel NL

WhatsApp actief op werkdagen
van 09:00 - 16:00 uur

Waarschuwing!

Het spijt ons, maar uw huidige browser wordt niet ondersteund ...

VKF Renzel B.V.
Naar boven